-Msp-Knas-Osv-

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Mobil inlägg ! 8D -.-

Av Tea Den Coola! 8D - 14 juli 2012 13:17

Jag har lust för att kasta min mobil i syrrans huvud.. o.O .. Gaaaahh!! Vill göra de nuu! xO Hon satte sig brevid mig i fottölgen! (stavning) Hon vet inte heller hur fotölgen stavas!!! _•_ Men jag har gjort en yputube vidio så kolla gärna på den! :) den heter: The lazy song - Lyrics (msp style) . Jag kommer lägga upp den här på bloggen när jag har tid men kolla gärna på mina andra vidios ;) Och Alexa.. Om du läser detta vill jag säga till dig att jag har gjort två vidios till dig.. En e ute på youtube och den andra ska jag ladda upp så snart jag kan! ♥ Älskarejj Ale! ;) ♥ Nu ska jag kolla lite på youtube så ses nögon annan göng!! :D PS. Jag längtar tills bloggplatsen.se appen kommer till Apple!! x) // Teeisen! x3

 
 
Emma

Emma

14 juli 2012 13:43

De skulle vara bra om du bytte färg på texten eller på bakgrunden för man ser knappt vad de står... också undrar jag om du kan säga mig hur man får till en sån där som du har vid musen på din blogg alltså du har ett körsbär. Tack på förhand!

http://photochick.bloggplatsen.se

Tea Den Coola! 8D

14 juli 2012 20:32

Tack för att du sa de och kan tyvär inte visa hur jag får musen nu! ;)

 
alemsp.bloggplatsen.se

alemsp.bloggplatsen.se

15 juli 2012 11:27

Såg Din Youtube video Te ♥ De Var Jätte Bra! ♥

http://7fv46cunvz

Tea Den Coola! 8D

17 juli 2012 08:09

Naaaw ♥ Dina e oxå bra! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tea Den Coola! 8D - 25 juli 2012 20:55

Sryy, men jag byter bloogg! 8D  Nu heter min blogg: Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Sees däär! :)   HA DE ...

Av Tea Den Coola! 8D - 22 juli 2012 00:06


Jag visar en bild först och främst.. xC   Jag har "ringat" in (snarare fyrkantat in!! xD) all viktiga saker som du borde kolla! ^^ Men de som står där uppe med 0 e inte så viktigt..... DD: JAG HAR JU FÖR SJUTT 0 SC!!!!! D': Första gången på läng...

Av Tea Den Coola! 8D - 18 juli 2012 21:42

Heeeejj! 8D Nu sitter jag i soffan och skriver på min mobil! Jag e nödig och blir irriterad på att jag skricer fel hela tiden!! xO Hinner/Orkar/vill inte skriva mer! xD Trött... ._. Ha de så göttigt! 8D...

Av Tea Den Coola! 8D - 17 juli 2012 23:13

Nu e klockan 23:09 och ja ligger i sängen och ska sova! :) Jag orkar inte skriva så mke nu för jag e jätte trött.. ._. Jag har typ vart uppe hela dan och stojat... Aa, tyyp! De har ju regnar lite men aja! NattiNatti! ? Sov så sött alla som läsen min ...

Av Tea Den Coola! 8D - 17 juli 2012 09:51

Rubriken talar! men som sagt.. Heii! :3 ? Haha! Jag vet inte om vad jag ska skriva om men jag e hemmr har nyss stängt av datan och tänkte att de skulle vara skojj att testa appen! 8D Nu ska jag äta frokost men ses! ? En liten bild jag tog för inte...

Heej Och Välkommen Till Min Weirdade Blogg! 8D

Presentation ^-^


Hellu Der! ♥
De e jag som äger denna blogg! :3 ♥ Och jag vill varna er om en sak: Om du e allergisk mot gurka, gå här igrån.. x( PözzPözz! Läs med egen vilja! :3 ♥ //Teaa22! :D ♥

Klicka på bilden för att komma till MSP!!   

 

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Design?

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Super!! Jag älskar den!
 Bra!!
 Njaa.. den e väl okej..
 inget jag rekomenderar.
 DE E VÄRLDENS SÄMSTA BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år



Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards