-Msp-Knas-Osv-

Alla inlägg under juni 2012

Av Tea Den Coola! 8D - 28 juni 2012 14:14

Jag e båda två! Teao! 8D xD

Nää, Nu ska jag visa lite bilder bah!   

 

Jag och Alexa i gallerian. -.-"

Hon sa kravid för att de såg ut att jag var gravid när jag gick men en tröja! xD

De där lät konstigt....

Jaaajjaaaaaa......


Nu... DAGENS LOOK OCH GREJ I BUBBLA! 8D

 

Love:ita snälla min nya artbook! De tog ett tag att fixa den...

"De e bara en som har love:itat... :(


Nu måste jag göra en ny header... -.-


Seees <3


// Teaa22! 8D

Av Tea Den Coola! 8D - 27 juni 2012 14:42

Tjenamors alla kömpisar! 8D

Jaaa, rubriken talar!  


Här e en bild på mig:

 

Hehe.....


Nu ska jag bah fixa en sak!  


 

Av Tea Den Coola! 8D - 27 juni 2012 07:58

Hand i hand! xD 

Älskling!! 8D 

Hon har stora ögon.. o.o 

 

Pingu! xD

 

Pose! 8)

Nu säger jag: Opps..

 

Pusssii! 

 

Coolingar! 8D 

MSP, MSP!! <3


Och den sista bilden.. :(


Men de finns en annan bajsig grej!

 

 Jag kan inte mata mitt djur..   

Och jag har fyra....


Men azzå de e så här att..... HEJDÅ!


// Teaa..o.o




Av Tea Den Coola! 8D - 26 juni 2012 11:50

 

1. Du säger till mig (tea22) på msp att du vill ha en design (:

2. Jag svarar t.ex: Okeej, du e på plats 3! (:

3. Du gör en artbook som ser ut såhär ungefär:

Bakrunden MÅSTE vara enfärgad!! Och den färgen du har som dina kläder ska inte vara samma färg som bakrunden!

4. Jag kommer fråga lite frågor till dig oxå vad du vill ha och så! (: De kan vara vad som helst! T.ex en header, en presentations bild, en mus, stannad bakrund och så vidare! xD


En viktig sak: Du måste vara glad och inte sur och tråkig! 8D


Lycka Till :D



Av Tea Den Coola! 8D - 26 juni 2012 08:22

Nu ska jag visa att jag och Melina faktiskt har humor! (Ingen aning vrf jag skriver så? o.O )

       

Ser ni?! xD

Älskarejj me bby! 8)) xD


// Teaaa! <3

Av Tea Den Coola! 8D - 24 juni 2012 13:20

Jag säger en sak: Läs Alexas Blogg!!!!!!!! Den e super bra! Älskarejj Gmn! ♥ Hennes blogg heter: http:/alemsp.bloggplatsen.se ! Om du läser de här Ale så vill jag säga att jag saknarejj jätte mke och ska försöka vara inne på msp på datan så mke jag kan! Jag lovar ♥ Och du vet nog vilken dag jag längtar till! ^.^ ♥ Ses senare! Pözz på dejj! ♥♥♥♥ Nu ska jag oxå avsluta detta inlägg! :'3 Ha De Gött 8D ♥

Av Tea Den Coola! 8D - 24 juni 2012 09:01

Heej på dejj elr er som läser detta! :3 ♥ Jag gör ett mobil inlägg dör att jag vill tacka eliinn' Hennes blogg e jätte bra och hon gör super fina, coola, söta.. Aaa, helt enkelt jätte bra och snygga! ;) Nu byter vi ämne! :D okej.... Humm.... :3 Juste!!.... Näää.. Ska gå och kolla en sak! Det går inte att lägga till en bild... :( Men jaja! Nu hade jag tänkt att spela lite! :3 Så ses nån annan gång! ♥ Pöözzi! //Teaaaaaaaaaa22! :D

Av Tea Den Coola! 8D - 23 juni 2012 22:49

elin här, :)

jag som fixat designen :D

kolla min blogg på http://swagbyelin.blogg.se/

puss hej ♥

Heej Och Välkommen Till Min Weirdade Blogg! 8D

Presentation ^-^


Hellu Der! ♥
De e jag som äger denna blogg! :3 ♥ Och jag vill varna er om en sak: Om du e allergisk mot gurka, gå här igrån.. x( PözzPözz! Läs med egen vilja! :3 ♥ //Teaa22! :D ♥

Klicka på bilden för att komma till MSP!!   

 

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Design?

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Super!! Jag älskar den!
 Bra!!
 Njaa.. den e väl okej..
 inget jag rekomenderar.
 DE E VÄRLDENS SÄMSTA BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år



Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards