-Msp-Knas-Osv-

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

-Design-

Av Tea Den Coola! 8D - 26 juni 2012 11:50

 

1. Du säger till mig (tea22) på msp att du vill ha en design (:

2. Jag svarar t.ex: Okeej, du e på plats 3! (:

3. Du gör en artbook som ser ut såhär ungefär:

Bakrunden MÅSTE vara enfärgad!! Och den färgen du har som dina kläder ska inte vara samma färg som bakrunden!

4. Jag kommer fråga lite frågor till dig oxå vad du vill ha och så! (: De kan vara vad som helst! T.ex en header, en presentations bild, en mus, stannad bakrund och så vidare! xD


En viktig sak: Du måste vara glad och inte sur och tråkig! 8D


Lycka Till :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tea Den Coola! 8D - 25 juli 2012 20:55

Sryy, men jag byter bloogg! 8D  Nu heter min blogg: Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Teaaa.Blogg.Se! 8D Sees däär! :)   HA DE ...

Av Tea Den Coola! 8D - 22 juli 2012 00:06


Jag visar en bild först och främst.. xC   Jag har "ringat" in (snarare fyrkantat in!! xD) all viktiga saker som du borde kolla! ^^ Men de som står där uppe med 0 e inte så viktigt..... DD: JAG HAR JU FÖR SJUTT 0 SC!!!!! D': Första gången på läng...

Av Tea Den Coola! 8D - 18 juli 2012 21:42

Heeeejj! 8D Nu sitter jag i soffan och skriver på min mobil! Jag e nödig och blir irriterad på att jag skricer fel hela tiden!! xO Hinner/Orkar/vill inte skriva mer! xD Trött... ._. Ha de så göttigt! 8D...

Av Tea Den Coola! 8D - 17 juli 2012 23:13

Nu e klockan 23:09 och ja ligger i sängen och ska sova! :) Jag orkar inte skriva så mke nu för jag e jätte trött.. ._. Jag har typ vart uppe hela dan och stojat... Aa, tyyp! De har ju regnar lite men aja! NattiNatti! ? Sov så sött alla som läsen min ...

Av Tea Den Coola! 8D - 17 juli 2012 09:51

Rubriken talar! men som sagt.. Heii! :3 ? Haha! Jag vet inte om vad jag ska skriva om men jag e hemmr har nyss stängt av datan och tänkte att de skulle vara skojj att testa appen! 8D Nu ska jag äta frokost men ses! ? En liten bild jag tog för inte...

Heej Och Välkommen Till Min Weirdade Blogg! 8D

Presentation ^-^


Hellu Der! ♥
De e jag som äger denna blogg! :3 ♥ Och jag vill varna er om en sak: Om du e allergisk mot gurka, gå här igrån.. x( PözzPözz! Läs med egen vilja! :3 ♥ //Teaa22! :D ♥

Klicka på bilden för att komma till MSP!!   

 

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Design?

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Super!! Jag älskar den!
 Bra!!
 Njaa.. den e väl okej..
 inget jag rekomenderar.
 DE E VÄRLDENS SÄMSTA BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år



Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards